Er zijn van die momenten, die moet je gewoon even vastleggen. Op de foto, dus! En bij ons boekt u de leukste foto acties voor iedere gelegenheid. Zo hebben we bijvoorbeeld een hele stoere Harley Foto-actie die leuk is voor vaderdag en onze ‘Freemde Fotograaf’ komt graag langs om uw gasten op humoristische wijze te vereeuwigen. Ook onze Meet & Greets kunt u boeken inclusief professionele fotograaf. De foto’s gaan na afloop uiteraard meteen mee naar huis!
Foto acties als promotiemiddel
Wist u dat foto acties echte publiekstrekkers zijn, waarmee u online ook nog eens meer likes en volgers creëert? Natuurlijk kunnen we de foto’s van bijvoorbeeld een Meet & Greet, winkelactie of bedrijfsfeest ter plekke uitprinten, inclusief uw eigen logo of boodschap. Maar nog veel leuker: Achteraf zetten we de foto’s meteen online, bijvorbeeld op uw website, Instagram of Facebook-pagina. Daar kan iedereen ze terugvinden en downloaden. In ruil daarvoor groeit uw aantal likes en volgers. Zoveel gratis reclame krijgt u nergens anders voor terug!
- Ruim 20 jaar ervaring
- Atlijd vrolijk & kundig personeel
- Kwalitatief entertainment
- Mooie kostuums
- Ruime keuze in acts
- Sfeervol Kerstentertainment
Promotie acties
Uw product of dienst op een treffende manier onder de aandacht brengen? Denk dan aan ons! Voor uitdeel- of flyeracties hebben we een professioneel promotieteam klaarstaan, dat we compleet naar uw wensen kunnen stylen. Ook het uitdeelgoed of drukwerk zelf kunt u met een gerust hart aan ons uitbesteden, net als de promotie online. Moet het allemaal wat bombastischer, bijvoorbeeld omdat u wilt opvallen op de beurs? Dan raden we u een van onze entertainers of typetjes aan. Wedden dat ze u niet snel zullen vergeten?
Spaar- & Win acties
Een mooie manier om (nieuwe) klanten naar uw winkel of winkelcentrum te trekken is een Spaaractie. En ze komen er ook nog eens vaker voor terug. Wij zetten hem voor u op touw, inclusief de promotie en het drukwerk dat daarbij komt kijken. Raad & Win acties zijn ook nog altijd onverminderd populair bij de consument. We zijn in Nederland nou eenmaal dol op alles wat gratis is. En zeg nou zelf; wie maakt er nou niet graag kans om zomar iets te winnen? Bij u gebeurt het, dus daar komen ze naar toe!