Het is voorbij, alle vogels legde inmiddels een ei, tijd voor een terugblik op de maand mei. Dé maand van de vrijheid en uiteraard retail-moment Moederdag. Wat is er in mei allemaal gebeurd? Je leest het in weer een nieuwe ‘1,2..8 Boulevard‘. In 1,2..8 Boulevard leest u wat wij meegemaakt hebben de afgelopen maand, we delen onze leukste nieuwtjes, trends en kijken vooruit. Hieronder staat weer een nieuwe editie voor je klaar!
Veel leesplezier en wij hopen je te inspireren. Hét 1,2..8 Team.
BLOEMPOT SCHILDEREN VOOR MAMA
Vernieuwen vernieuwen vernieuwen! Neem bijvoorbeeld winkelcentrumpromotie in de breedste zin. De markt verandert met de maand en consumenten zien graag eens wat anders. Gelukkig kunnen wij elke keer weer iets leuks uit ons hoge 1,2..8 hoed toveren! Gelukkig blijven kinderen gewoon kinderen en blijft knutselen een hit. Uiteraard wel in een nieuw jasje. Dit jaar hebben we in diverse centra in Nederland bloempotten beschilderd voorafgaand aan Moederdag. Het zag er allemaal super vrolijk uit, er zijn heel wat moeders blij gemaakt. Een gezellig bloemetje of plantje leveren we erbij natuurlijk, alles in samenwerking met de lokale ondernemers. Meer over bloempotten schilderen als moederdag activiteit?
DO NUT WORRY WITH OUR DONUTS
Enschede was tijdens dit jaar het decor van de ‘Do nut worry Donut Wall’ moederdagactiviteit. Het idee van een donut wall is nog niet zo oud en komt hoogstwaarschijnlijk overwaaien uit de USA. Samenwerkingspartner WF Communicatie zag daar wel brood in of in dit geval (donut)deeg. Zodoende mochten onze crea-bea standbouwers in de hal aan de slag om een demontabele donutwand te creeren. De donut wall is ruim 2 meter hoog en 3 meter breed en biedt ruimte voor plusminus 200 donuts. Mooie bedrukte (met logo winkelcentrum) hamburgerdoosjes diende deze ronde als handige kado-verpakking. Alle kids mochten een donut uitkiezen van de wall, versieren en mooi inpakken voor mama. De reacties ware top! Wilt u ook zo’n Donut Wall inzetten voor uw evenment? Klik dan hier voor meer informatie: Donut Wall
NIEUWE KOSTUUMS EN SUIKERGOED
Als promotiebureau zijn wij altijd op zoek naar nieuwe leveranciers en samenwerkingen. Zo hebben we in mei een mooie stap gezet op het gebied van kleding en uitdeelacties. Zowel tijdens Valentijnsdag en Moederdag werden meerdere dames ingevlogen om op verschillende plaatsen in Nederland te shinen. Wat u ook wilt uitdelen het gebeurt vanaf nu in de mooiste kostuums en met de breedste glimlach. Het leuke hiervan is dat onze opdrachtgevers straks enorm kunnen variëren in actie en uitstraling. Benieuwd wat wij inmiddels daarin te bieden hebben? Kijk eens op deze pagina’s; promotieteams en uitdeelacties.
ELEPHANT PARADE ZOETERMEER – PROMOVIDEO
Inmiddels draait 1,2..8 elke maand wel 1 of meerdere videoprojecten. Zo mochten wij in de maand mei een korte promotionele video maken voor de Elephant Parade, tentoongesteld in Woonhart Zoetermeer. Ondertussen wordt er hard gewerkt aan een video portfolio voor zowel op onze website als op ons Youtube kanaal 128 Film. Wij blijven intussen lekker verder filmen, zo staan er verschillende senioren events voor de deur waar we weer toffe beelden gaan schieten!
IN DE PIJPLIJN
4E EDITIE VAN HET GOLDEN OLDIES FESTIVAL
Wat gaat de tijd toch snel en dat geldt niet alleen voor ons 1,2..8-ers maar zeker ook voor de 65+ uit de wijk Hoograven in Utrecht. Ook dit jaar organiseren wij weer het Golden Oldies Festival. Een middag vol verwennerij voor de ouderen uit de buurt. Het evenement is al jaren druk bezocht en tot nu toe heeft het weer ons ook niet in de steek gelaten. Uiteraard komt volksheld Rooie Arie weer optreden en zijn er verschillende rondjes met Bingo en gratis prijzen! Ondertussen worden de bezoekers verwend met heerlijke hapjes en drankjes van de plaatselijke supermarkten. Wij als promotiebureau regelen de hele boel van vergunning aanvraag, persbericht, promotie, organisatie, uitvoering tot het poetsen van het plein na afloop. Wellicht iets voor uw wijk, dorp of stad? Klik dan hier voor meer informatie of bekijk het nieuwsbericht op winkelcentrum-smaragdplein.nl.
NIEUW CONCEPT WERKT ALS EEN TREIN; DOEN – ETEN – KIJKEN
Dynamiek = key! Al jaren zijn we op zoek naar een nieuw concept wat de traditionele braderie of markt moet vervangen. Inmiddels uitgewerkt en op meerdere plekken ingepland: Doen-Eten-Kijken. Moet wij het nog verder toelichten? De naam verklapt het volgens ons al wel een beetje! Belangrijk aan het evenement: er moet iets te doen zijn, iets te eten of te proeven en vooral iets te kijken. Samen met 1,2..8 kunt u als opdrachtgever/winkeliersvereniging uw eigen Doen-Eten-Kijken event samenstellen. Samen kijken wij naar de buurt en doelgroep. Na overleg vullen wij het event van A tot Z verder voor u in. De eerste boekingen staan al in onze agenda. Wilt u meer weten klik dan hier; Doen-Eten-Kijken
VIDEOPROJECT – OUDEREN EN GRAFFITI UTRECHT
Het kan zijn dat u de combinatie graffiti en ouderen niet gelijk voor zich ziet. Daarom maken wij van dit event een video. Wat er precies gaat gebeuren is nog wel even geheim. De hoofdrolspelers uit deze film zijn wel degelijk ouderen en graffiti. Ook voor dit project krijgen wij weer alle ruimte en vertrouwen om iets moois te bouwen! Wij mogen het eindproduct zelf bepalen als de beoogde doelen maar behaald worden. Het script ligt inmiddels op de tekentafel, we hebben er ontzettend veel zin in!
Klik hier voor meer informatie over videocontent.
Category: Nieuws
Tags: 128 Boulevard, nieuws