Dat was de maand februari! De vogels fluiten, de lucht is blauw, de lente hangt in de lucht! Nederland ontwaakt uit zijn winterslaap en wij schuiven richting het voorjaar. Wat is er allemaal gebeurd? Samen staan we even stil en kijken terug, dat doen wij graag met onze vrienden, opdrachtgevers, personeel, leveranciers en volgers. Vandaar ook deze maand weer een nieuwe ‘1,2..8 Boulevard‘. In 1,2..8 Boulevard leest u wat wij meegemaakt hebben de afgelopen maand, we delen onze leukste nieuwtjes, trends en kijken vooruit. Hieronder ligt weer een kersverse Boulevard voor je klaar!
Wij wensen u veel leesplezier en hopen ook te inspireren! Hét 1,2..8 Team.
FEBRUARI = VALENTIJN,
LIEFDE IN WINKELCENTRA
Traditioneel entertainment in een nieuw jasje. Onze Valentijns-kanjers waren deze maand te vinden in winkelcentrum NOVA te Utrecht. Ingrediënten voor deze gezellige Valentijnsdag: Een goede dosis liefde, complimenten, hartensnoepjes en natuurlijk rode rozen voor alle lovers uit de buurt. Ook mochten we de muzikale omlijsting deze dag verzorgen in samenwerking met artiesten van de Nederlandse Pop academie ROC uit Utrecht. Zij speelden liefdes-liedjes uit eigen repertoire of covers van bekende artiesten uit binnen- en buitenland. Verder liep onze harten steltloper in winkelcentrum Liesveld te Vlaardingen en stadshart Zoetermeer en hebben we in winkelcentrum de Vlieger in Zoetermeer valentijns-ballondecoratie geplaatst. Dit alles hebben we uiteraard met alle liefde gedaan. De focus gaat nu richting (kinder)carnaval.
NIEUWE HOOGVLIET-JAS
Wij zijn altijd bezig met de ontwikkeling van onze acts en activiteiten. In februari was het de beurt aan Hoogvliet. Zoals u als trouwe volger weet zijn wij op elk Hoogvliet feestje te vinden, de activiteiten die wij voor hen verzorgen krijgen steeds meer een uniforme uitstraling. De supermarktketen heeft een nieuw logo en dat vertalen wij graag door in de acties die wij samen organiseren. Naast een upgrade in de materialen krijgen onze 1,2..8 toppers op maat gemaakte Hoogvliet kleding aan tijdens de uitvoering. Deze multifunctionele opstelling gebruiken wij nu het hele jaar door voor de volgende acties: suikerspinnen, popcorn, pannenkoek printen en schminken.
DÉ LEUKSTE STAGIAIRES OOIT
Grapje, wij hebben niet alleen nu maar altijd de leukste van de wereld! Misschien wist u het niet, maar wij zijn al ruim 10 jaar een leerbedrijf voor verschillende branche gerelateerde opleidingen uit de regio. Met name studenten van de opleidingen hospitality, events en vormgeving. Dit jaar verwelkomen wij drie event managers in de dop. V.l.n.r. Kallista, Britt & Anouk versterken ons team het eerste half jaar van 2019. Deze meiden hebben elk hun eigen projecten maar werken ook samen aan grote plannen binnen ons bedrijf. Uiteraard wordt er ook ervaring opgedaan op de werkvloer. Wij zijn nu al trots op jullie en ga zo door, wie weten krijgen jullie wel een goed cijfer
NIEUWE WEBSITE 1,2..8
De tweedeling tussen entertainment en promotie wordt steeds meer zichtbaar. 1,2..8 entertainment heeft een nieuwe website en daar zijn we trots op. Het was een enorme klus om ons hele entertainment-aanbod over te zetten naar deze nieuwe uitstraling. Niet heel gek met meer dan 128 verschillende acts en diensten die voorzien zijn van frisse foto’s en nieuwe teksten. Bijna alle acts en activiteiten op de nieuwe website hebben wij in eigen huis en nog steeds vullen wij deze website wekelijks aan met nieuwe concepten. Iedereen bedankt voor het meedenken, teksten schrijven, foto’s maken, feedback geven, en meer!
TRENDS & INSPIRATIE
In deze editie van 1,2..8 Boulevard laten wij ons inspireren door technologie, interactie, beleving en luxe.
IN DE PIJPLIJN
NIEUW PROJECT
We verwelkomen winkelcentrum Kooiplein in Leiden als nieuwe opdrachtgever. Een fantastisch project waar wij ons ei helemaal in kwijt kunnen. De afgelopen maand is hard gewerkt aan het nieuwe logo en de nieuwe huisstijl. De kleuren en uitstraling zijn bekend en de aankomende tijd wordt hier op kantoor een frisse nieuwe website gebouwd. Daarnaast wordt er gestart met Facebook promotie voor het centrum. Binnenkort is het Kooiplein prima online vertegenwoordigd. Ook gaan wij een aantal mooie evenementen verzorgen in het centrum. Hierbij willen wij de winkeliersvereniging bedanken voor het vertrouwen, we gaan er wat moois van maken!
VIDEO CONTENT VOOR ALBERT HEIJN
Jazeker! Wij creëren hier wekelijks content voor onze online klanten, bijvoorbeeld door middel van branded video’s. Onze creatieve afdeling staat voor een toffe uitdaging! Wij gaan een mooie video maken voor een Albert Heijn filiaal in Leiden. De winkel wordt verbouwd en in maart zal de heropening plaatsvinden. Een prima gelegenheid om een mooie promotievideo van de nieuwe winkel te maken. Deze grijpen wij met beide handen aan. Er wordt momenteel hard gewerkt aan de blauwdruk voor deze video. Leuk detail; de beelden worden op dinsdag opgenomen en moeten woensdagochtend gepubliceerd worden. Dat betekent dat alles soepel en snel moet verlopen, geen probleem hoor! Wij hebben vaker met dit bijltje gehakt
DE GROOTSTE VAN EUROPA
Wat is uw definitie van groot? Vorig jaar mochten wij al bijdragen aan deze grootse consumentenactie en ook dit jaar mogen wij de actie begeleiden. Dit in opdracht van onze samenwerkingspartner WF Communicatie die de marketing en communicatie verzorgt. Wij verzorgen vrolijk personeel, een deel van de administratie en logistiek. De hele maand maart staat deze grote snoepautomaat in winkelcentrum Dukenburg te Nijmegen. Kom eens kijken, vinden wij leuk. Op de foto ziet de snoepautomaat er groot uit maar in het echt is hij nog een heel stuk GROTER!
Category: Nieuws
Tags: 128 Boulevard, nieuws